یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
ابراهیم بیانی

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: موسسه حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از ابتدای امسال تاکنون به بیش از یکهزار نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خدمات حقوقی ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در مراسمی از مؤسسه حقوقی بنیاد استان بازدید کرد.

ابراهیم بیانی گفت: این مؤسسه به عنوان نخستین مؤسسه حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اسفندماه پارسال در شیراز افتتاح شد و تاکنون خدمات مطلوبی در زمینه حقوقی به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر استان ارائه کرده است.

وی افزود: مؤسسه حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس شامل گروهی از وکلای شاهد و ایثارگر است که در این مجموعه در زمینه های مشاوره ای و ارشادی، تنظیم دادخواست، شکوائیه، اظهار نامه و لایحه کمیسیون ماده ۱۶، معرفی به وکیل و مکاتبات قضایی، پرداخت هزینه حق الوکاله و هزینه های دادرسی، قبول وکالت جامعه ایثارگری و دفاع از حقوق آن بزرگواران در مراجع قضایی و دولتی، قبول داوری و میانجیگری جهت حل اختلاف بین طرفین، برگزاری جلسات کارگروه حقوقی در این موسسه، ارتباط با نخبگان و استفاده از ظرفیت وکلای ایثارگر در موسسه حقوقی به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر استان خدمات رسانی می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین به راه اندازی کارگروه حقوقی این مؤسسه اشاره و اعلام کرد: این کارگروه، پیگیر مطالبات حقوقی خانواده های شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاههای اجرایی استان است.

بیانی در ادامه، برپایی ۶ میزخدمت بررسی مشکلات قضایی و پاسخگویی به سوالات حقوقی ایثارگران با حضور رئیس کل دادگستری، معاونین و مسئولین قضایی استان فارس را یکی از اقدامات ارزشمندی دانست که با همکاری اداره حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برای نخستین بار در کشور در بنیاد استان اجرا شده است.

وی درخصوص بنیاد شهرستان ها نیز اظهار داشت: به منظور تکریم و تسهیل در پیگیری امور حقوقی خانواده های شاهد و ایثارگر، در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های نی ریز، اقلید، مرودشت، ممسنی و لامرد یک مشاوره حقوقی مستقرشده که علاوه بر امور ایثارگران آن شهرستان، مناطق و شهرستانهای اطراف را نیز پوشش می دهد.

لازم به ذکر است، مؤسسه حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در خیابان انقلاب، روبروی مجتمع زیتون، کوچه ۱۵ واقع شده و ایثارگران معزز علاوه بر دریافت مشاوره های حضوری در زمان اداری به صورت تلفنی نیز می توانند با شماره ۰۷۱۳۲۳۶۰۵۹۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha